A jelen Általános szerződési feltételek a heydude.hu weboldalon ("Online Shop" vagy "Heydude Shop") leadott online rendelésekre vonatkoznak.
A Vállalat székhelye - eladó
INTERSOCKS d.o.o.
Reška cesta 29
1330 Kočevje
E-mail cím: heydude.hu@intersocks.com
("a Szolgáltató")
A weboldalon közzétett árak kiskereskedelmi árak. Az online bolt minden felhasználó számára elérhető. Fizetési lehetőségek a lakossági ügyfelek számára:
- utánvét: a vevő kiszállítást végző cégnél fizet kézbesítéskor
- kártyás fizetés: a vásárló online fizetést végez a webshopos vásárláskor
Az üzlet online jellegéből adódóan a webáruházak tartalma gyakran és gyorsan frissül és változik.
A szokásos termékkínálaton kívül van outlet-kínálatunk is, azaz az előző szezonokból maradt, ezért kedvezményes árú termékekből álló készlet ("outlet-termékek").
A Heydude.si fenntartja a jogot, hogy elálljon az áruk kézbesítésétől, ha a megrendelt áru nincs raktáron. Ebben az esetben a már kifizetett összeg teljes egészében visszajár, vagy a megrendelőnek lehetősége van jelen Általános Szerződési Feltételek 9. pontja szerint a megrendelés módosítására.
Az online áruházban az eladási árakat a normál árral jelöljük, amely az áru egységárát, valamint az adót és az esetlegesen felmerülő egyéb illetékeket jelenti. Az eladási ár megegyezik az áru (egy a maga nemében) egységárával.
Ha egy termék ára csökken, a webáruházban a korábbi eladási ár áthúzásra kerül, és mellette megjelenik a százalékos csökkentés és az új eladási ár, amely nincs áthúzva. Az eladási árak a mi kiskereskedelmi áraink, amelyeket a forgalmazó határoz meg. A kedvezményes ár a megfelelően megjelölt termékek megvásárlására érvényes.
A webáruház általános szerződési feltételei a fogyasztóvédelmi törvénnyel (Szlovén Köztársaság Hivatalos Lapja, 130/22. szám, "ZVPot-1"), az elektronikus kereskedelemről szóló törvénnyel (Szlovén Köztársaság Hivatalos Lapja, 130/22. szám, "ZVPot-1"), a piaci elektronikus kereskedelemről szóló törvénnyel (Szlovén Köztársaság Hivatalos Lapja, 130/22. szám, "ZVPot-1") és a "ZVPot-1" törvénnyel összhangban készültek. 96/09 - Hivatalos egységes szerkezetbe foglalt szöveg, 19/15, 189/21 - ZDU-1M, 18/23 - ZDU-1O és 30/24 - ZIUETDS "ZEPT"), valamint a Kereskedelmi és Iparkamara ajánlásai és az elektronikus kereskedelemre vonatkozó nemzetközi kódexek alapján.
Az online boltot az INTERSOCKS d.o.o., az e-kereskedelmi szolgáltatások szolgáltatója kezeli. A felhasználó az online áruházba történő regisztráció során jelszót kap, és megadja a postacímét. Az e-mail cím és a jelszó egyértelműen azonosítja a felhasználót, és összekapcsolja a felhasználót a többi megadott adattal.
A regisztrációval a felhasználó jogot szerez a vásárlásra.
Az Általános Szerződési Feltételek szabályozzák a webáruház működését, a vevő jogait, valamint a szolgáltató és a vevő közötti üzleti kapcsolatot.
Az alábbiakban az online áruházban történő vásárláshoz vagy az adásvételi szerződés megkötéséhez szükséges technikai lépéseket ismertetjük.
1. Termékek hozzáadása az e-kosárhoz (a vevő megváltoztathatja a mennyiségeket, valamint termékeket adhat hozzá és távolíthat el)
2. Tovább a vásárlás részhez (a vevő megadja a kívánt szállítási címet és kiválasztja a fizetési módot)
3. A vásárlási folyamat utolsó lépése - a megrendelés visszaigazolása
A megrendelés ellenőrzése és megerősítése után a vevő a vásárlásról szóló összefoglalót megkapja arra az e-mail címre, amelyet a webáruházban való regisztrációhoz használt. A megrendelés összefoglalójában található egy hivatkozás az Általános Szerződési Feltételekre is. Ily módon a vevő mindig hozzáférhet a megrendelésének tartalmára és a szerződési feltételekre (általános szerződési feltételek) vonatkozó adatokhoz, valamint elmentheti és reprodukálhatja azokat.
Az árak forint (Ft) értendők, és tartalmazzák az Általános Forgalmi Adót (ÁFA). A Vevőnek a megrendelt árukra vonatkozó árat a megrendelés időpontjában kell megfizetnie.
Az árcsökkentés a magánszemélyek és a jogi személyek által vásárolt kis mennyiségekre vonatkozik. Jogi személyek nagyobb összegű vásárlása esetén személyre szabott ajánlatot adunk, ha előzetesen felveszi velünk a kapcsolatot a heydude.hu@intersocks.com címen.
A szolgáltató fenntartja a jogot az árváltoztatásra.
Ha a megrendelés feldolgozása során a termék ára megváltozik, a szolgáltató lehetővé teszi a vevő számára, hogy elálljon az adásvételi szerződéstől, de a szolgáltató a vevőnek olyan megoldást is felajánlhat, amely mind a szolgáltató, mind a vevő számára elfogadható.
Az online áruház lehetővé teszi, hogy a csomag kézbesítésekor elektronikusan, online kártyával vagy utánvéttel fizessen.
A fizetés csak egy összegben történhet. A szolgáltató tartós adathordozón állítja ki a számlát a költség szerinti bontásban. A megrendelt termékkel együtt a csomagban találja a számlát.
A pénteken, szombaton, vasárnap és ünnepnapokon 12:00 óra után beérkezett megrendeléseket a következő munkanapon beérkezett megrendelésnek tekintjük.
E-mailben tájékoztatjuk a várható szállítási időről (megrendelés visszaigazolása, megrendelés teljesítése és kiszállítása), hogy tisztában legyen a megrendelésének állapotával.
A megrendelt termékek kiszállítása hétfőtől péntekig történik, kivéve a munkaszüneti napokat.
Szállítási költségek:
KOSÁR ÉRTÉKE |
SZÁLLÍTÁS ÁRA |
0-31999 Ft |
2.000 Ft |
32000 Ft felett |
0 Ft |
A Szolgáltató igyekszik a megrendelését a becsült határidőn belül leszállítani, de nem vállal felelősséget a Szolgáltató által nem befolyásolható körülmények által okozott késedelmes szállításért.
A vevőnek joga van az áru átadását követő 14 napon belül értesíteni a szolgáltatót arról, hogy eláll az adásvételi szerződéstől, anélkül, hogy döntését indokolnia kellene. A vevőnek az áru átvételétől számított 14 napon belül írásban kell értesítenie a Szolgáltatót a visszaküldési szándékáról e-mailben a heydude.hu@intersocks.com. Ha a vevő az elállási határidőn belül (azaz az áru leszállítását követő 14 napon belül) visszaküldi az árut a szolgáltatónak, az elállásnak minősül. A Vevő köteles sértetlenül és változatlan mennyiségben, eredeti csomagolásban (csak csomagként) legkésőbb az elállási nyilatkozatot követő 14 napon belül elküldeni a vásárolt terméket, kivéve, ha a termék a vevő hibáján kívül megsemmisült, elveszett vagy csökkent a mennyisége. A visszaküldött áru mellé csatolni kell a számla másolatát és a kitöltött reklamációs űrlapot, amelyet a vevő a csomagban a termékkel együtt kap meg, vagy itt nyomtathat ki. Az áru visszaküldésének költségei a vásárlót terhelik. A Szolgáltató a lehető leghamarabb, de legkésőbb az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a már kifizetett vételárat a Vevőnek, de a Szolgáltató visszatarthatja a már kifizetett vételár visszatérítését mindaddig, amíg a visszaküldött árut át nem veszik, vagy amíg nem bizonyítják, hogy az árut visszaküldték.
A visszatérítés helyett a vevő az online áruházban egy másik terméket is választhat, azaz az eredetileg megvásárolt terméket kicserélheti - egy azonos vagy teljesen más termékre vagy termékekre az online áruház aktuális készletéből. A legegyszerűbb módja a cserének, ha a vevő a visszaküldött termék értékének megfelelő árucikkeket választ. Ellenkező esetben a vásárlónak meg kell fizetnie a különbséget vagy a szolgáltató visszatéríti az árkülönbözetet a vevőnek. Ha egy terméket másra szeretne cserélni, töltse ki ezt az űrlapot.
Csak az alábbi feltételeknek megfelelő termékek küldhetők vissza:
1. Az termékek minden eredeti címkével rendelkeznek
2. Az terméket még nem használták, nem sérült, és ugyanolyan állapotban van, mint amikor megvásárolták
3. A termék szaga nem változott
A szolgáltató minden áruja olyan jellegű és méretű, hogy postai úton is visszaküldhető - a költségeket a postai és csomagküldő szolgáltatók határozzák meg.
A Szolgáltató garantálja minden személyes adat biztonságos tárolását. Az Ügyfél a személyes adatainak feldolgozására vonatkozó részletes információkat az Adatvédelmi szabályzatban talál, amely [itt] érhető el.
A szolgáltató megfelelő technológiai és szervezeti eszközöket alkalmaz a személyes adatok továbbításának és tárolásának védelme érdekében.
A szolgáltató betartja a fogyasztóvédelemre vonatkozó hatályos jogszabályokat. A panaszok rendezése a fogyasztóvédelmi törvénynek megfelelően történik.
A heydude.hu@intersocks.com e-mail címen mindig állunk rendelkezésre a panaszok kezelésére.
A Szolgáltató törekszik a vitás kérdések békés rendezésére.
Ha a vitát nem lehet ilyen módon rendezni, a vita rendezésére a szlovéniai Ljubljana illetékes bírósága az illetékes. A fentiek ellenére a vevőnek joga van a lakóhelyén is jogvitát indítani.
A törvényi rendelkezéseknek megfelelően a Szolgáltató nem adja előzetes hozzájárulását ahhoz, hogy a fogyasztó által a fogyasztói jogviták bíróságon kívüli rendezéséről szóló törvény alapján indítható fogyasztói jogviták rendezésére illetékes hatóságként bármely bíróságon kívüli fogyasztói jogvitarendezési szolgáltatót vegyen igénybe. Az alternatív vitarendezéssel (ADR) és a szolgáltatókkal kapcsolatos információkért lásd: https: //ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.trader.register
A jelen Általános Szerződési Feltételekkel és a jelen Általános Szerződési Feltételekből eredő vagy azokkal kapcsolatos jogvitákkal kapcsolatban a Szlovén Köztársaság törvényei az irányadók.
A megvásárolt áru lényeges hibája esetén a szolgáltató betartja az összes jogi rendelkezést és a jó üzleti gyakorlatot.
A Szolgáltató minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy az információk naprakészek legyenek, de nem vállal felelősséget az online áruház tartalmának esetleges hibáiért vagy pontatlanságaiért.
Ha kérdése van az online áruházunkban történő vásárlással kapcsolatban, a gyors válaszadás érdekében lépjen velünk kapcsolatba a heydude.hu@intersocks.com e-mail címen.