Mikor kapom meg a rendelésem?
A várható szállítási időt a Szállítási költségek és határidők oldalon találja. A szállítási idő magába foglalja a fizetés ellenőrzését, a rendelés előkészítését és a tényleges szállítást. A vásárló SMS / e-mail üzenetet kap a futárszolgálattól a csomag szállításáról a rendelés napján és a kézbesítés napján.
Kapok-e e-mailt a rendelésem visszaigazolásáról a vásárlás után?
Igen, ha a rendelést megfelelően feladták, a vásárló megkapja a visszaigazoló e-mailt. Az e-mail címe - "Rendelés visszaigazolása no. ...".
Ha nem kap e-mailt, ellenőrizze a spam mappát a mail szerverén. Ha nincsenek üzenetek, kérjük lépjen kapcsolatba velünk. Újraküldjük az üzenetet.
Hol találom meg a rendelési számomat?
A rendelési szám szerepel a rendelés visszaigazoló e-mail címében és tartalmában, "Rendelés visszaigazolása no. ...".
Mikor kapok számlát a vásárlásomról?A számlát a megrendelt áruval együtt kapja meg. A helydude.hu online áruházban rendelt összes termékhez ÁFÁ-t tartalmazó számlát állítunk ki. Ha nem kapta meg a számlát, kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal
e-mailben.
Hogyan fizethetek a rendelésért, ha az utánvétel fizetési módot választom?
Ha az utánvételes fizetési módot választotta, a rendelést közvetlenül a futárnak fizeti.
Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?A visszaküldési eljárást a weboldalon határozzák meg
áru visszaküldése.
Hogyan kapom vissza a pénzem? A visszatérítési eljárást a weboldalon határozzák meg
áru visszaküldése.
Mennyi ideig tart, amíg visszakapom a visszaküldött termék árát?
A visszatérítés a csomag kézhez vételének dátumától számított 14 munkanapon belül történik. A fennmaradó összeget 14 munkanapon belül jóváírjuk a számlájára.
Mit tegyek, ha a kapott termékek nem egyeznek a rendelésem?
Ha olyan termékeket kap, amelyek nem felelnek meg a rendelésnek (károk, rossz modell, szín vagy méret), kérjük lépjen kapcsolatba az Ügyféltámogatással e-mailben.